Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a ConceptFlow Kft. által nyújtott szolgáltatások és értékesített termékek igénybevételére vonatkoznak. A megrendelés leadásával a Megrendelő a feltételeket elfogadottnak tekinti, akkor is, ha erről külön írásbeli szerződés nem készült.

 

  1. Általános rendelkezések

1.1. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden, a ConceptFlow Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által kiadott árajánlatra, árlistára és az ezek alapján létrejött megrendelésekre. Az ajánlatok a szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A Szolgáltató fenntartja a jogot technikai vagy műszaki paraméterek módosítására, ha az nem érinti érdemben a megrendelés tárgyát.

1.2. A megrendelések kizárólag írásban (e-mail, ajánlatkérés, webshopos megrendelés) érvényesek. A megrendelés érvényességéhez szükséges az ajánlatszámra vagy árlistára való hivatkozás.

1.3. Reklámajándék jellegű termékek esetén az ajánlatban megadott mennyiségek a készlet erejéig érvényesek. A rendeléskor érdemes a pontos raktárkészletről érdeklődni.

1.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a megrendelés során előállított grafikai munkákat saját portfóliójában vagy referenciaként feltüntesse, hacsak a Megrendelő ezt kifejezetten nem tiltja.

1.5. A szerződés a megrendelés visszaigazolásának napján jön létre.

1.6. A megrendeléshez kapcsolódó utólagos változtatásokat a Megrendelő írásban köteles jelezni. Ezeket a Szolgáltató kizárólag írásos visszaigazolás után hajtja végre.

  1. Anyagleadás

2.1. A Megrendelő köteles a grafikai anyagokat megfelelő, feldolgozható formátumban (vektoros, cmyk) és határidőben eljuttatni a Szolgáltató részére. Nem megfelelő anyag esetén szerkesztési költség kerül felszámításra. Pantone szín igény esetén azt írásban előzetesen szükséges jelezni.

2.2. A Szolgáltató a kapott anyagot minden esetben változtatás nélkül dolgozza fel, valamint ha az anyag nem megfelelő, azt jelzi a Megrendelő felé – ez esetben az újra elküldött anyag időpontja számít leadásnak.

2.3. A Szolgáltató a leadott grafikai anyagokat 30 napig tárolja, ezután törlésre kerülnek.

  1. Grafikai munkák

3.1. Az árak tartalmazhatnak látványterv-készítést is, két kör módosítással. További változtatások díjkötelesek.

3.2. A grafikai megrendeléshez a Megrendelő köteles minden szükséges anyagot (logó, szöveg, kép, instrukciók) egyben átadni.

3.3. A Megrendelő felel az általa küldött vagy jóváhagyott szöveg és kép jogtisztaságáért.

3.4. A gyártás csak a grafika írásos jóváhagyása után indulhat el. A gyártási határidő ettől a naptól számítódik.

  1. Vállalkozói díj és fizetés 

4.1. A megrendelt termékek és szolgáltatások díját a Megrendelő díjbekérő vagy számla alapján köteles megfizetni. Az első három megrendelés teljes összege előre fizetendő.

4.2. A további megrendelések esetében a gyártás 50%-os előleg megfizetését követően indul. A fennmaradó összeg a teljesítés után esedékes, egyedi megállapodás szerint (alapvetően 8 napon belül).

4.3. Az árak az ajánlatban rögzített mennyiségekre, pozíciókra és nyomtatási technikára érvényesek.

4.4. A Szolgáltató a teljesített munkákat legfeljebb 5 munkanapig tárolja díjmentesen.

4.5. A Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szolgáltató jogosult a megrendelést törölni és az előleg összegét megtartani. Az előleg késése esetén a megrendelést 3 napon belül töröljük.

  1. Reklamáció

5.1. Minőségi kifogást a Megrendelő az átvételt követő 48 órán belül köteles írásban jelezni. A kifogás vizsgálatához szükséges minden információt és a kifogásolt termékeket is biztosítania kell.

5.2. Szolgáltató nem vállal felelősséget színbeli, méretbeli vagy tartalmi hibákért, ha a Megrendelő által küldött vagy jóváhagyott anyag nem volt proof-olva vagy Pantone színnel ellátva.

5.3. Mintadarab kérhető, logózással vagy logózás nélkül. Külön berendelés esetén a költség a Megrendelőt terheli. Amennyiben megrendelés történik, a mintadarab ellenérték jóváírjuk a számlán. 

  1. Lemondás 

6.1. Megrendelés visszaigazolása után történő lemondás esetén a Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltatónak addig felmerült költségeit (pl. alapanyag, gyártás).

  1. Szállítás 

7.1. Megrendelő feladata biztosítani a megfelelő rakodási vagy parkolási lehetőséget.

7.2. A Szolgáltató maximum 500 kg, max. 2 raklapnyi méretű árut szállít. A raklapmozgatás a Megrendelő feladata.

7.3. Az emeleti, kézi rakodás nem része a szállítási szolgáltatásnak. A gépjárművezető a járművet nem hagyhatja el.

7.4. Behajtási engedély biztosítása a Megrendelő felelőssége.

7.5. Raklapos szállítás esetén a Megrendelő csere raklapot ad, ennek hiányában a raklap kiszámlázásra kerül.

7.6. Külső szállító (pl. GLS, DPD) igénybevétele esetén az áru sérülésekor a Megrendelő a szállítóval szemben érvényesítheti igényét.

  1. Termékfelelősség 

8.1. A Szolgáltató nem gyártója a termékeknek, így hibás termék esetén a gyártó felelőssége az irányadó a hatályos jogszabályok szerint.

  1. Záró rendelkezések 

9.1. A felek közötti hivatalos kommunikáció írásban történik. E-mail útján tett nyilatkozatokat írásbelinek tekintik, ha azok küldője beazonosítható.

9.2. A postán küldött iratok a feladástól számított 5. napon kézbesítettnek minősülnek.

9.3. Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) rendelkezései az irányadók.